•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
“Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kadınlar intihar edemezler, saçlarını keserler. Ve jiletten daha keskindir omuzlarına dökülen saçları.
Sinirimden gülüyorum albayım. Çünkü sinirlerim artık gülmek için kafamın neşelenmesini beklemiyor. Bu karamsar beyinden bir kahkaha çıkmayacağı için, artık ben gülmüyorum, sinirlerim gülüyor. Hepsi bağımsızlığını kazandı albayım.
Önüne gelenle değil, seninle ölüme gelenle beraber ol...
Arsızlığa "cesaret" , zinaya "aşk" dediler. Bir neslin ahlakını işte böyle dediler .!