•melike

•melike
@M_579_
Çaresiz olduğun yerde bir umut ışığı….:(
boşver bırak gitsin ne olacaksa olsun bu dünyada hiçbir şey asla sana ait olmadı zaten -sen yalnızca sana aitsin…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yalnızlığın ironik yanı her birimizin aynı anda yalnız olması -beraber
Şiir
dibi gördüm sandıktan sonra en dibe batmak ne ip ne sana uzanan bir el yukarıda merak ediyorum kendimi istemediğim için mi kimse istemiyor beni -hem zehir hem panzehirim
Başkalarının gelip Seni eksiksiz hissettirmesini bekliyorsan Söylemeliyim ki çok beklersin…
Şiir

•melike

, bir kitabı yarım bıraktı
Şemseddin Sami
7.9/10 · 38,1bin okunma