Gizem

Gizem
@Maanolya
Hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdürümez.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayat
Reklam
Herkes öleceği günü saati bilseydi, geriye sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayat
Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Hayat

Gizem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2 saatte okudu
·
2021 14. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
İnsan bir kez kendini buldu mu bu dünyada kaybedecek hiçbir şeyi yok demektir. Ve insan bir kez olsun içindeki insana dokundu mu tüm insanlara dokunabileceğini tüm kalbiyle biliyor demektir.
Sayfa 77·Kitabı okudu
İnsan