MadesaM

MadesaM
Yazamamak nedir bilir misin oksijen kalemken ? Sen gönlünce yaşa hayatı seyrediyorum kalemden, Son satırlar bize kolaydır ben kalemim,kalem ben. İstediği hiç bişey olmadığı için bu adam böyle kalender, Üzgünüm..Ben iyice ben olmaktan çıktım artık.
Carpe Diem :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8
ANKARA
25 Nisan
140 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbi kirlenmiş olan insanların yaşanmaz hale getirdiği bir dünyada mutlu olmaya çalışmak. Ah bu ne lüks, bu ne beyhude çaba.
MadesaM
Ama bir doğru var ki dünya gerçekten çok kirli ancak bu kirlilik içinde temiz kalmakta bizim imtihanımız ...
Hayatı, tek başına yaşayarak öğrenen, kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış birine; "Sevgi her şeyin ilacıdır ..." sözüyle yaklaşıp , sevgiden başka hiçbir şey vermeye çalışmayın , sadece sevin , hem de çok !... -H.A-
MadesaM
İste uzak durma olayında çok başarılı olduğum söylenemez :)
Hayatı, tek başına yaşayarak öğrenen, kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış birine; "Sevgi her şeyin ilacıdır ..." sözüyle yaklaşıp , sevgiden başka hiçbir şey vermeye çalışmayın , sadece sevin , hem de çok !... -H.A-
beyza nur isimli okura yanıt verildi
MadesaM
Bilmiyorum ama umarım daha çok vardır ...