MadesaM

MadesaM
Yazamamak nedir bilir misin oksijen kalemken ? Sen gönlünce yaşa hayatı seyrediyorum kalemden, Son satırlar bize kolaydır ben kalemim,kalem ben. İstediği hiç bişey olmadığı için bu adam böyle kalender, Üzgünüm..Ben iyice ben olmaktan çıktım artık.
Carpe Diem :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8
ANKARA
25 Nisan
140 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Fikirle tartışın, küfürle değil.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Edebiyat belki sizi hatip yapmaz ama en azından edepli birer insan yapar. Yedi Güzel Adam
"Sebepsiz hüzünlenirsen, bil ki Allah’a çok yakınlaşmışsın." {Sadık Yalsızuçanlar}
Yani tut ki sen hasta oluyorsun ve o hastalıktan ben vefaat ediyorum. İşte, kısacası bu... Anlıyormusun?