MadesaM

MadesaM
Yazamamak nedir bilir misin oksijen kalemken ? Sen gönlünce yaşa hayatı seyrediyorum kalemden, Son satırlar bize kolaydır ben kalemim,kalem ben. İstediği hiç bişey olmadığı için bu adam böyle kalender, Üzgünüm..Ben iyice ben olmaktan çıktım artık.
Carpe Diem :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8
ANKARA
25 Nisan
140 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Kendini Biliyorsun... !
Her duamda ismin geçiyor ve artık isminin geçmediği duaların bir anlamı yok gibi... -H.A-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Durdur bakalım zamanı gücün yetiyorsa tabi... -H.A-
M...E
Sevmek geldi içimden sadece sevmek ... -H.A-
Yaşarken ölüyoruz...
Yaşadığım doğru, Ölmediğim yanlış ... -H.A-
Geri dönmenin mutluluğu ...
Her günü "BAYRAM" tadında geçirmek dileğiyle , tüm 1K Ailesinin "RAMAZAN BAYRAMI" mübarek olsun... -H.A-
1000Kitap