Eğer bu evreni yaratanı ve yöneteni içinde hissediyorsan ve onu içinde duyabiliyorsan geriye kalan her şey toz toprak parçasıdır. Güneşe ve aya veda etme zamanı geldiğinde de oturup çocuklar gibi ağlayacak mısın ?
Ölüm korkunuz, kendisini onurlandıracak olan kralın huzuruna çıkan çobanın titremesinden başka bir şey değildir.
Çoban titrerken sevinçli değil midir kralın armasını taşıyacağı için? Yine de asıl farkında olduğu titreyişi değil midir?