"Umut yanıltıcıdır.
Kimine hayırlı gelirken,
kösnel tutkularını
besler başkasının.
Ateş üzerinde
yalınayak yürümedikçe
gözü açılmaz kiminin.
Doğru bir laf etmiş bilgeler:
"Kötü iyi görünür, tanrının felakete
sürüklemek istediklerinin gözünde,"
ve mahvolmaları yakındır böylelerinin."
"Hep kendi çıkarını düşünmeyi, yani yaşlı açgözlülüğünü ise hiç anlamıyorum. Öyle ya, yol kısaldıkça yolluğu arttırmaya çalışmaktan daha saçma ne olabilir?"