Öteki Tek diye bileceğim beynim yandi. Tek solukta bitti gitti. Dostoyevskiyi kronolojik sirasi ile okumaya çalışıyorum ve bu 2ci kitapdi. Biraz kendime benzettim ana karakteri. Gercekten karışık be bir o kadarda kaliteli bir kitapti. Tabiki Dostoyevski kalitesi..
Ne İçin Varsan Onun İçin Yaşa
Ismi bile çok şey anlatıyor. Okuduğum ilk kitaptı. Bana çok şey kattı. Felsefeye ilgi duyamama, Tolstoy okumama vesile oldu. Hikmet Anıl Öztekin youtube da severek izlediğim bir isim. Ve okuduğum ilk kitapda 16yaşımda (2yıl önce) bu kitapti. Bu kitabın yeri benim için çok ayrı..