"Duygularımız hiçbir ifratı kabul etmez. Çok faz la gürültü bizi rahatsız eder; çok fazla ışık gözlerimizi kamaştırır; çok fazla yakınlık veya uzaklık görüşe engel olur. Lafı çok uzatmak veya çok kısa kesmek, söyle nen sözün değerini azaltır. Çok fazla zevk, ıstırapla ne ticelenir," diyor Pascal.
Sevgili dost;
Kulaklar işgal altında. Bu yüzden kelimeler yere dökülüyor. Ağızların kapıları kırık. Bu yüzden kelimeler ayağa düşüyorlar. Bu söz yıpınlarını kim kaldıracak? Hiç kimse. Ama azarlanacak sokaktan “Bak ne buldum “ diye kelime taşıyan çocuklar evlerine. “At o pis şeyi “ denilecek onlara. Çocuklarsa yıkayıp bazı kelimeleri saklayacaklar yastık altlarında.