Ben çok kararsız bir insanımdır. Güvendiğim insanlara en özel ,en mahrem konuları bile sorarım.
Bir yol ayrımına geldiğimde ,mutlaka 40 kişiye sorarım .
Bunca yıldan ,bunca tavsiyeden çıkardığım kanaat şudur: Özel hayatınızla ilgili kimseyi dinlemeyeceksiniz !
Anneniz babanız dahil .
Çoğunlukla o azgın nehir ortasında ayakta kalmaya çalışırız.Zor iştir, ama çetin şartlar altında yaşadıkları halde dimdik durmayı başarmış insanlar da vardır.