𝑵𝒊𝒚𝒆 𝒊𝒛𝒊𝒏 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏 𝒚𝒐𝒍𝒖𝒏𝒂 𝒌𝒖ş 𝒌𝒐𝒏𝒎𝒂𝒔ı𝒏𝒂
𝑵𝒊𝒚𝒆 𝒊𝒛𝒊𝒏 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒚𝒐𝒍𝒖𝒎𝒂 𝒌𝒖ş 𝒌𝒐𝒏𝒎𝒂𝒔ı𝒏𝒂
𝑵𝒊𝒚𝒆 𝒌𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒆𝒓 𝒊𝒛𝒊𝒏 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒆𝒛 𝒚𝒐𝒍𝒍𝒂𝒓ı𝒎𝒂 𝒌𝒖ş 𝒌𝒐𝒏𝒎𝒂𝒔ı𝒏𝒂?
"Ö𝒚𝒍𝒆 𝒈ü𝒛𝒆𝒍𝒔𝒊𝒏 𝒌𝒊 𝒌𝒖ş 𝒌𝒐𝒚𝒔𝒖𝒏𝒍𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒍𝒖𝒏𝒂" 𝒃𝒊𝒓 ç𝒐𝒄𝒖𝒌 𝒅𝒆𝒎𝒊ş.
𝑵𝒊𝒍𝒈ü𝒏 𝑴𝒂𝒓𝒎𝒂𝒓𝒂
Bir yola kuş konması? Uzun uzun düşünülmesi gereken bir olay… Her yola kuş konar mı? Her yolda kuş kalır mı?
Yol öyle bir yol olmalı ki üstünde kuşlar barınmalı, ziyaretçi kuşları ürkütmemeli ve evîn sahibi kuşları sevmeli.
Kuşlar aç kalırsa, ziyaretçi kuşları ürkütürse ve kuşlar sevilmezse… Kuş orda barınır mı?