kaybettim iyiye inancımı
kötü olmak isteyişimden değil
yahut kötünün
kolaylığından, zaferinden...
bir satıcıda kaybettim
yalan söylüyordu
kazanacağı fazladan
ya üçtü ya beş
bir çocukta kaybettim
her sözünde annesini tanıyordum
sinsi, gaddar, ikiyüzlü
şeytan anneler tanıdım
kendimde kaybettim iyiyi
ilahi hodbinliğimde
ve gölgesiz acizliğimde...
ötesi ötesindekilerin
ben kendimde ve ötemde
iyiyi inkâr ediyorum!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle adamlar vardır ki, haysiyet, şeref gibi kayıtlara aşina olmadıkları halde, gurur ve nahvetlerine dokunulur, acizleri yüzlerine çarpılırsa kendilerini kaybedecek kadar hiddetlenirler.