Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmektense hayatın ve muhitin verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat, daha makul değil miydi?
ya da insan yüklenmek istemediği suçu tabiata mı yöneltir?
"eşkin kararında vefa olmayacakmış
bilmem ki tabiat niye koymuş bu kararı?"
youtu.be/O11d8VBIUEc