Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş geçmiş en kötü günlerdi, hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık;hem inancın derivriydi hem şüpheciliğin;hem Aydınlık hem Karanlık bir mevsindi;umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı;hem her şeyimiz vardı hemde hiçbir şeyimiz yoktu;hepimiz ya doğruca Cennete gidecektik yada tam aksi istikamete......