Sıklıkla kullandığımız "hayır" yahut "Hayırlısı olsun" sözü de benzer çağrışımlar içerir. Bir olayın, görünüşte kötü (veya nötr) olmasına rağmen, sonucu itibariyle faydalı ve iyi olmasını temenni eder. Hatta bunun bir adım ötesi, bütün olay ve oluşların neticede "hayır" (yani iyi, faydalı, güzel) olacağı yönündeki evren algısıdır. Böyle bir algıyı kavrayabilmenin bana göre "bilimsel olarak en iyi" yolu, zuhur kavramının doğasını anlamaktan geçer. Parçaların iradelerinden ve algılarından bağımsız bir "bütüncül bakış" bu tip bir algıyı oluşturabilir.