Bu kitap sayesinde çocukluğuma döndüm, dertli geçen zamanlarımı tekrar ettim.
Kitabın içinde her zaman oldum her zaman Feride yi izleme şansım oldu.
Kitabla her zaman yaşamayı devam etmek isterken sonunda bitmesine baya üzüldüm ama bir yandan da Feride’ nin hayatına yeniden bağlanmasına ve mutlu olmasına sevindim.
Sonu mutsuz bitse bir Suç ve Ceza etkisi yaratacaktı ama iyiki de sonu mutlu bitip bizi mutlu etti.
Anodolu yazarı Reşat Nuri yi okumak onun sayesinde insanlarımızın şivesi ve hayatını öğrenmek büyük bir zevk oldu sizlerde mutlaka okuyun.