Mahmut

Mahmut
@Mahmutshn
Adalet Bakanlığı
KSÜ- Türk Dili ve Edebiyatı
Mersin
Kahramanmaraş
181 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
ANLAR Eğer,yenıden başlayabilseydim yaşamaya, İkincisinde daha çok hata yapardım. Kusursuz olmaya çalışmaz,sırtüstü yatardım. Neşeli olurdum, ilkinde olmadıgım kadar, Çok az şeyi Ciddiyetle yapardım. Temizlik sorun bile olmazdı asla. Daha çok riske girerdim. Seyahat ederdim daha fazla. Daha çok güneş doguşu izler, Daha çok dağa tırmanır,daha çok nehirde yüzerdim. Görmedigim bir çok yere giderdim. Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye. Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine. Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım. Yeniden başlayabilseydim eger,yalnız mutlu anlarım olurdu. Farkında mısınız bilmem. yaşam budur zaten. Anlar,sadece anlar.Siz de anı yaşayın. Hiçbir yere yanında su,şemsiye ve paraşüt almadan, Gitmeyen insanlardandım ben. Yeniden başlayabilseydim eger,hiçbir şey taşımazdım. Eger yeniden başlayabilseydim, İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım. Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla. Bilinmeyen yollar keşfeder,güneşin tadına varır, Çocuklarla oynardım,bir şansım olsaydı eger. Ama işte 85'indeyim ve biliyorumn... ÖLÜYORUM.... Jorge Luis Borges
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bunalım, öz farkındalığın bedelidir.
Sayfa 195 - Ayrıntı Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Nerem varsa insan kalan, işte orası acıyor. Umay Umay
Alıntı
İçim ısınmıyor; Banane yazdan.
Alıntı
"Hayat böyle," dedi Martin, " her zaman güzel olmuyor..."
Sayfa 143 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı