Bazen devrimci arkadaşların toplantısına katılıyordum. Gerçekçilik adına söyledikleri gerçek olmayan sözlere gülüp geçiyordum. Ah gerçekler, sözler kadar temiz olsa ve hep doğru çıksa."Onurlu mücadele, dürüst yaşam, insan hakları...' ne güzel vaatler değil mi? Bir de aynı naraları savuranların hayatımızı nasıl kararttığını görün. Bizi bir paçavra gibi kaldırıp attılar...