Beni hep hatırla diye yüreğine unutmabeni çiçekleri ekmek isterdim. Söylesene, hala hatırlıyor musun bizi? Yoksa çoktan unuttun mu beni
öyle bir uğradım
''zor olan yaşamak değil''
''zor olan kaybettiklerinle yaşamak''
'sevdiklerini kaybetse bile yaşama meydan okumaya devam eden insanları kimse yenemez.'
Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!