Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları; kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım,
oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın , Tanrıda onun içindedir. Çünkü tanrı sevgidir...