Bana göre başarılı kitap, son sayfasını son cümlesini okuduktan sonra bulunduğunuz yerde bi arkaya yaslanıp gözünüzü kapatıp sizi düşüncelere daldıran kitaptır.”Sineklerin Tanrısı “ Çok sade bir dille yazılan akıcı ,okuduktan sonra sana kendine sorular sorma imkanı yaratan Çok başarılı bir eser.
Akıcı ve bir o kadar sürükleyici bir kitap.Alexe yapılanlar karşısında göz yaşlarımı tutamamıştım.Her ne olursa olsun bir insanı özgür iradesinden mahrum edilmemeli.