..yarım kalmış konuşmalar, yarım gülümsemeler, yarı şaşkınlıklar, hüzünler,heyecanlar ve nihayet o soluk kesen mutluluk… Nereye uçup gitmişti bütün bunlar?
.. bir hiçlik, içinde canlı hiçbir şey olmadığı duygusu. Dönüştüğü insandan nefret ediyor ama kendisi hakkında hiçbir şeyi değiştirecek güce sahipmiş gibi gelmiyor ..
Varlığının zemininde kocaman bir boşluk var. Hani asansör beklersin de kapılar açıldığında karşında hiçbir şey yoktur, uzayıp giden korkunç ve karanlık asansör boşluğuyla karşılaşırsın ya, aynen öyle ..