Majestik

Majestik
@Majestik
Sosyolog, Öğretmen
•NEÜ •KMÜ/MSc
22 Ekim
38 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
Zira gerçekten insanın kendi güçlerini kullanmasından ve hissetmesinden başka hiçbir zevk yoktur ve en büyük acı, insanın güce ihtiyaç duyduğunda yokluğunu hissetmesidir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zira nasıl ki balıklar suda , kuşlar havada, köstebek toprağın altında rahatsa, her insan da sadece kendine uygun atmosferde rahat eder…
Sayfa 15·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu

Majestik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2024 3. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Peki ne yapayım ben, bayım? Kalamam buralarda. İnsanlar beni anlamıyorlar, ben de onları anlamıyorum..
Sayfa 67·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Kendini müthiş özgür hissediyordu şimdi. Öfkesi, korkusu, kaygısı, pişmanlığı, kızgınlığı kalmamıştı artık; tek duyumsadığı dudaklarına dokunan serin, çok serin, mehtabın serinlettiği, hafif bir meltemle dalgalanan yoğun havaydı şimdi ..
1000Kitap