Hiçlik

Hiçlik
@Makami
Insan insana iyi gelmeli, iyi gelmeyecekse, hiç gelmemeli
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir tebessüm bin şifa olsun
Bir an kayboldun gibi! yaşadım kıyameti Yoruldun ama buldun ey kalbim emaneti Yeniden su yürüdü dalıma yaprağıma Bir bakışın can verdi kurumuş toprağıma Çiçeğe durdu kalbim içtim parmaklarından Göz çeşmem suya erdi sevda kaynaklarından Bir aydınlık denizin sonsuz derinliğinde Yüzüyorum gözünün yeşil serinliğinde ERDEM BEYAZIT

Hiçlik

@Makami
·
Ne olduğumuzu zannettiğimiz kişiyiz ne de olacağımızı umduğumuz kişi. yunus'un "her dem yeniden doğarız" dediği gibi saint-exupery'in "yaşamak yavaş yavaş doğmaktır," dediği gibi sürekli olup durmaktayız M. Kemal Sayar
Eğer kendini eğitme uğraşında net kural larımız olmazsa, içinde bulunduğumuz ortama ve tutkularımıza karşı verdiğimiz mücadelede bütün esnekliğimizi ve genel bakış açımızı kaybederiz. Onlarsız karanlıkta savaşırız ve en güzel zaferlerimiz kısır kalır.
Sayfa 170·Kitabı okudu