Ben pek fazla begendigimi söyleyemeyeceğim, tamam aşk hikayesi anlatılıyor, duygusal yerler var ama aşk yanlış anlatılıyor bence. Ama senaryo olsun finali olsun güzel bitirmiş ve sonunu güzel bağlamış. Okunabilir mi derseniz evet derim ama boş zamanlarızda yani okumak için zaman ayirmayin...:-)
Ellerin en iyi ilacı avuçlarıni semaya açıp dua etmektir. Yürekten ediyorsan duani, derdini anlatıyorsan Hakk'a, gözlerinden düşen damlalar o avuçlara iyi bakar merak etmeyin.