Sebahattin ali iki gözümdr süper yazmış olduğu bir roman gerçekten. Her insanın hayatında yaşadığı şeylerden bahsediliyor ders alınacak bir roman kesinlikle okumayanlara siddetle tavsiye ediyorum
Kitapta güzel sözler bulabilirsiniz, sade akıcı ve romantik bi kitap ama daha güzellerini bulabilirsiniz yani. Yazar biraz fazla kadın tarafını tutmuş erkekleri hep aynı kategoride değerlendirmiş