Daha önce bu yazarın eyvallah kitabını okumuştum gerçekten çok etkileyici bulmuştum günümüzde ki hayatı çok güzel bir şekilde anlatıyor du.. ama bu kitap da onun kadar güzel olmasada insan genede içinde biseyler bulubilir, insana birşey ler katabilir, ve okumaktan da pişman olmazsiniz.