Ve siz, adaleti anlaması gereken kişiler, nasıl yapacaksınız bunu, olan biteni gün ışığında göremezseniz eğer?
Ancak o zaman anlarsınız ayakta dimdik duran ve yere düşmüş olanın, cüce benliğinin gecesi ile tanrısal özünün gündüzü arasındaki alacakaranlıkta bekleyen kişiyle aynı insan olduğunu.
Ancak o zaman görürsünüz bir tapınaktaki köşe taşının, temelin dibindeki taştan daha üstün olmadığını...