Finlandiyanın bağımsızlık sürecini anlatan muhteşem bir eser. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap herkese tavsiye ederim. Eğitimin nasıl olması gerektiğini ve insanın karınını doyurmaktan çok beyinini doyurması gerektiğini farkettim. Çünkü karının doygunluğu birgün doyurur insanı ama beyinin doygunluğu bir ömür doyurur.
Bugüne kadar okuduğum en akıcı kitaptı her sayfası ayrı bir merak uyandırıyor ve sonraki sayfa ne yazıyor diye hep çeviriyordum. yazar zaten 15 yılını bu kitaba verip yazmış herkese tavsiye ederim.