Gördüğüm kadarıyla durum çoğu kez şöyle gerçekleşiyor:İnsanlar herkesin yaşadığı gibi yaşamaya devam ediyorlar. Fakat sadece inancın öğretileriyle alakası olmayan prensiplere değil, aksine, bu öğretilere ters düşen prensiplerle hayatlarını sürdürüyorlar. İnancın öğretilerinin hayatta yeri olmuyordu.İnsan ilişkilerinde de hiçbir zaman ortaya çıkmıyorlar.