Aslı

"İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur."
Reklam
İçimizde şeytan yok.İçimizde acizlik var, tembellik var.İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey;hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Hangisi daha zor,bilmiyorum.Birisini çabucak kaybetmek mi yoksa yavaş yavaş zaman içinde mi?

Aslı

, bir kitap okudu
8/10
·360 syf.·
2022 14. kitabı
Sarah Jio
8.6/10 · 44,9bin okunma
Ona ceketimi verme önerimi reddetti.Belki de onun dünyasında mevsim yazdı.