Kurgunun bu kadar iyi olması beni hayran bıraktı tekrar. Okudukça heyecanlanıyor insan. Kendinizi dedektif gibi hissetmenize sebep olan kitap sizi gerçekten içine çekiyor. Severek okunacak bir kitap. Tavsiye edilir...
Hırs azim olarak eğer başarıya götürüyorsa ve sadece aracılık ediyorsa size iyidir. Ama amacını aşıp başlı başına bir hedef olursa işte o zaman ortaya çıkardığınız canavardan korkun. Çünkü amaç olan hırs sadece zarara götürür...
Efendi ile UşakLev Tolstoy · Armoni Yayınları · 200010,7bin okunma