Kitap, Sabahattin Ali'den okuduğum ilk kitap olduğundan (muhtemelen) okurken içimde bir his, bir sıcaklık hissettim. Böyle diyaframımdan gelen bir his.
Sabahattin Ali, birbirlerini çok seven,benim de onlara hayran olduğum Ömer ve Macide' den; kendini aydın, kurtuluş çaresi sanan insanlara karşı tiksintisini açıkça dışa vurmuş, ta ki en ince ayrıntısına kadar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖