Jack London

Jack London
@Martin4856
Var mı dünyada günah işlemeyen, söyle; Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle; Bana kötü deyip kötülük edeceksen, Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden, söyle.
Reklam
Bazen yalnızca sessizlik istiyor insan. Ne çok konuşan, ne çok akıl veren var…
Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi ? O gidenler de hep senin gibiydiler...
Bugün ne kadar garipsin! dedi Dolli, Anna’ ya. -Ben mi? Öyle mi dersin? Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen.Canım hep ağlamak ister.Çok aptalca bir şey, ama geçer.’
Dünyanın anlamının farkına varmadan dünyada yaşamak, kitaplara dokunmadan büyük bir kütüphanede dolaşmaya benzer."
Reklam