Var mı dünyada günah işlemeyen, söyle;
Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle;
Bana kötü deyip kötülük edeceksen,
Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden, söyle.
Bugün ne kadar garipsin! dedi Dolli, Anna’ ya.
-Ben mi? Öyle mi dersin? Garip değilim, ama kötüyüm. Böyle olurum bazen.Canım hep ağlamak ister.Çok aptalca bir şey, ama geçer.’