Jack London

Jack London
@Martin4856
Hep eksik hissettim kendimi yalnızken; iyi hissettiğim de oldu ama hep eksik. Bukowski
Reklam
Eylül toparlandı gitti işte Ekim filan da gider bu gidişle
Çok seviyorsun o çiçeği ama bir süre sonra ölüyor. Hatta sen çok su verdin diye ölüyor bazen. Bazı şeyler tam olarak böyle.
Maviye Maviye çalar gözlerin, Yangın mavisine Rüzgârda âsi, Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık... AY KARANLIK
Deli kadınlar iyidir... Onları çok severim. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı, ne arzuları mahpus, ne öfkeleri prangalıdır..."
Reklam