📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
iş hayatımda şunu öğrendim. Yerden Çöp
alsanız bu Çöpü ben aldım diye avaz
avaz kendinizi övmeniz
gerekiyor. Çünkü çok çalışan değil
kendini çok iyi pazarlayan kazanıyor her
defasında.
“ALLAH'ın varlığına delilin nedir ?” diye.
“Dut yaprağıdır.” demiş ve şöyle devam
Etmiştir;
“Çünkü aynı yaprakları koyun yer süt yapar, arı yer bal yapar,
Geyik yer misk yapar, tırtıl yer ipek yapar...
Tadı, Rengi, Kokusu ve maddesi bir olan şeyden bu kadar farklı
Güzellikleri yaratmak, ancak ALLAH'a mahsustur.”☝️
İnsanlara olan güvenimi yitireli yıllar oluyor. Her atılan adımda geri adım atmaktan hayal avizemin ışıkları teker teker söndü. Bir tutam sevgi, derken çok şey mi istemiştim?
Ya kucak dolusu isteseydim...
Sakalının her bir teline umutlarımı astığımı duyma... Uzağıma düşersin, dokunamam, donarım. Hüzün olur her bir yanım, donarım.
En iyisi gel biz seninle susalım, sarılalım.