İamchef

İamchef
@Martin__edenn
Farid farjad
Hayır, hiçbir şey değişmiyor. Kim insanların, devirlerin değiştiğini söylüyorsa yalan söylüyor. Her şey olduğu gibi. Bizim zamanımızda da böyleydi. Kan akıyordu, insanlar ölüyordu, köyler yanıyordu, çığlıklar göğe yükseliyordu. Insanlar kin ve nefretin içinde boğuluyurdu. Aynen bugün olduğu gibi.. Şehirler değişti, giyim kuşam, tanklar toplar, otomobiller uçaklar, telefonlar değişti, ama insanlar değişmedi ; kin nefret, öc alma duygusu hep kendisi gibi kaldı.
İlişkiler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydınlar
Günaydın ayrı hayatların birbirine yabancı insanları, Fakat Aynı dünyanın aynı havasını soluyan güzel insanlar, Yüzünde olsun ufak bir tebessüm yaratmak için dövüştüğüm çocuklar, Gençlik yıllarımda Ahmet Kaya'dan türküler hediye ettiğim kızlar. Her sabah bana sıcacık bir ekmek veren mahalle bakkalım, Bahçeli evlerden kiraz aşırdığımız o haylaz çocukluk arkadaşlarım, Merhaba size ismini veremediğim yüreğimin kadim dostları, Ve Ne mutluki hala yüreğinizdeki umudu diri tutmakta olan siz ihtiyar delikanlılar, Merhaba hepinize cümleten Nice aydınlık dolu sabahlar.
1000Kitap
Sonra hayatın bir mevsim olur Ama kış olur, ama bahar olur, Bilemezsin.. Ama mutlaka sana hayat olur, Düş olur hayal olur Sırtında ağır bir yük olur Taşıyamaz olur seni Yada sen onu... Sonra hayatın bir yol olur. ama kavuşmak olur ama ayrılık olur, Uzun olur, eller sana yad olur, Ve bitmek bilmeyen bir acı olur, Sonra gitmek istersin oraya, Yada o sana... Sonra hayatın gece olur ama karanlık olur ama hüsran olur, Dertler dayanılmaz olur, Sabah sana hayal olur, Bütün ışıklarsana serap olur, Taşıyamadığın hüzünler ayağında pranga olur Sonra kurtulmak istersin ondan, Yada o senden. Sonra hayatın bir şarkı olur ama duygu verir
İlişkiler
Böylesi Daha İyi
Suskun Sanıyorlar Beni; Değilim. Anlaşılmadığım Ve Anlamadığım Bir Dünyada Kelimelere Küsüm Sadece. Yalnız Sanıyorlar Beni; Değilim, Kimsenin Kalabalığı Olmadım Ve Kimseyide Kalabalık Edemem Bundan Sonra Dünyamda, Bu Da Benim Tercihim. Güvensiz Sanıyorlar Beni; Değilim. Sadece Kendi İçimde Kendime Göre Bir Dengem Var, Ve Bir Daha Kırılırsam Toparlanamama Endişesi Taşıyor Yüreğim. Bu Yüzden Şimdilik Sadece Kendime Güveniyorum. Anlamakta Zorlandığım Bir Dünyada, Anlaşılmayı Zaten Beklemiyorum... Ben Böyle Iyiyim.
1000Kitap
Yorgunsun kadın Suskunlugundan tanıdım seni Pembe panjurlara Çiçekli perdeler yerine... Sofistik bir yalnizlik cekmişsin pencerene kadın. Güneşi kenara çekip ayışığı büyütmüssün saksilarinda.... Yıldızlara şarkılar bestelemeyi sever olmuşsun Kırık dökük ışıklarla En cok da en uzak yıldıza kırpmışsın gözlerini usulca.. Yorgun yasanmisliklara ince ipeksi bir unutuluş örtüsü cekmişsin Danteline göz yaşı döktüğün... Yüreğinin en ücra köşesinde anılara çay demleyip siir okumuşsun Bir sigara paketiyle dagitmissin kederi Sararan parmak uçlarında.. Dumaniyla hayaller kurup Yine sen dagitmissin Olmayacak olani... Şaraba kırmızıyı öğretmeye çalışmıştısın uykusuz gözlerinde Parçalı bulutlar durmadan yağmiş kanayan yerlerine Bir kadeh geçmişe Bir kadeh geleceğe kirmissin sarhoslugun da Yarim kalmis öykülerin Fecrin su kuşları gibi çığlık çığlık kopmuş avazin Ama kendi icine usul usul sessiz akmişsin Iyi niyetin olmuş hep Iyi yanlarının infaz Komutanı kendi celladin yine sen olmussun....sevdasi boynuna kement olan.... Bir bir öldürmüşler senin icinde sana kıymetli olanlari... bir mezarlik soğukluğu var bakışlarında Gülüşünden tanıdım seni...
Edebiyat