Sonra hayatın bir mevsim olur
Ama kış olur,
ama bahar olur,
Bilemezsin..
Ama mutlaka sana hayat olur,
Düş olur hayal olur
Sırtında ağır bir yük olur
Taşıyamaz olur seni
Yada sen onu...
Sonra hayatın bir yol olur.
ama kavuşmak olur
ama ayrılık olur,
Uzun olur, eller sana yad olur,
Ve bitmek bilmeyen bir acı olur,
Sonra gitmek istersin oraya,
Yada o sana...
Sonra hayatın gece olur
ama karanlık olur
ama hüsran olur,
Dertler dayanılmaz olur,
Sabah sana hayal olur,
Bütün ışıklarsana serap olur,
Taşıyamadığın hüzünler ayağında pranga olur
Sonra kurtulmak istersin ondan,
Yada o senden.
Sonra hayatın bir şarkı olur
ama duygu verir