“İşte bu ahşap evimde,bir gece için de olsa,seni barındırıyorum;bir işe yaradığımı hissediyorum.Son zamanlarda neye yaradığımı pek bilemiyorum da.Belki yarın sabah soğukta uyanmamın bir anlamı olur,sana çay pişirmek gibi.Ayaklarımın ucuna basarak yürürüm yataktan kalkınca.Tahtalar gıcırdar. Hayır,zamanla öğrenirim hangi tahtaların ses vermediğini.Sonra ne yaparım? Uyanmadı,çayın hazırlandığından haberi yok diye sevinirim”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğuz Atay kitapları daima benim kalbimin raflarında en üst sıralarda olmuştur.Tutunamayanlarda kalbimi bırakmıştım,bu kitabında da izlerini gördüm...Her insan kalbinin rafına bir Oğuz Atay kitabı dizmeli bence...