Acıyla okuyorum attila jozsef'i
hazin ve sararan güzün şarkısıyla
karşılıksız bir kuğu aşkı gibi ak
Lut gölü kadar derin bir acıyla
Acıyla okuyorum attila jozsef'i
ikimiz de doldurup yalnız kederle
aynı çeşmeden hayatın güğümünü
tünelleri aynı bir kara trenle
Acıyla okuyorum attila jozsef'i
ikimiz de savrulan mor çığlğkların
katmışız çivitini aşkların ateşine
ve o benden tam kırk yıl önce
Acıyla okuyorum, bitimsiz bir acıyla
ağabeyim benim, kalbim, attila jozsef'im
bir çocuğun annesini sevişi gibi
seviyorum seni, kederle ve hüzünle
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Durmadan taşırdım yanımda üç şeyi
iri çakıl tanelerini, çatlamış bir narı
bir öpüşün bıraktığı harlı lekeyi
ipekten çalınmışumutlarla taşırdım
ah sevgilim derdim,
ölüm ne kadar çoktu yaşadığımızda.
Bize hep beyaz mendil sallayan
ölüm ki,
iki kapısında haki bir yalnızlık
dikilirdi
ve hatırlatırdı bize, güz kuşlarının
uçup gittiği denizleri.
Bense, yulaf kokan dağlı ellerinde
dolaşmak gibi kolaydır sanırdım
Yaşamak ve sana kansızbir gökyüzü getirirdim
getirebilsem ah,
avlusunda çocukların korkmadan oynadığı
lalelerle donanmış simli bir gökyüzü.
Bir öpüşün bıraktığı harlı lekeyi
çatlamış bir narı, unutmadım...
Benim hayatımın amacı ne ve onunla ne halt edeceğim ? Bilmiyorum ve korkuyorum. Asla istediğim bütün kitapları okumayacağım ; olmak istediğim bütün insanlar olmayacağım ve yaşamak istediğim bütün hayatları yaşayamayacağım. Kendimi istediğim bütün becerileri edinecek kadar eğitemeyeceğim. Bunları neden istiyorum ? Hayatımda mümkün olan zihinsel ve fiziksel tecrübelerin tüm renklerini ve çeşitlerini tatmak ve hissetmek istiyorum. Ve korkunç derecede sınırlıyım..Uğrunda yaşayacağım çok şey var, yine de anlaşılması mümkün olmayacak kadar hasta ve üzgünüm ...