Batılılaşmamızın özentiden öteye gitmediğini daha nasıl anlatabilir ki sevgili yazar. Sahte olayların cereyan içinde habis duygulara gark olmuş insan topluluğu. İyi ki Peyami Safa var
Diye aktarılmaya çalışılsada içindeki An düşünce saatlerce üzerine düşünmeden hissetmeden üzülmeden anlaşılacak gibi değil. İyi ki Peyami Safa var iyiki
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202057,3bin okunma
Kaleminden lezzet aldığım nadir yazardır kendisi. Özellikle o Osmanlıca kelimeler kullanması yok mu en sevdiğim dili zengin yazarım. Tüm kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum