Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı tek kelimeleyle tanımla deseler "garip"derdim beğenip beğenmediğimi anlamadım.Kitapta dört öykü bulunuyor en beğendiğim kitaba da ismini veren Ev Sahibesi oldu.Karakterler duygularını aşırı abartıyordu sanki özellikle Ordınov..Öykülerin sonu belki tatmin etmez ama karakterlerin içinde bulunduğu ruh halleri güzel işlenmişti. Yer yer bunaltan bir kitap oldu yine de iyi ki okumuşum diyorum eni sonu merakımdan okuyacaktım zaten.