"Bir insanın olgunluğu, öfkesini ne kadar yönetebildiğinden anlaşılır. Olgun insan kızmayan değil, öfkesini iyi yönetebilen insandır..”
- Doğan Cüceloğlu
Herkesi memnun edemezsiniz. Birileri mutlaka memnuniyyetsiz bir şekilde bir köşede kalır ve sen her
şeyi yapmana rağmen, yine de kötü olursun. Fedakarlık mı? Hiç olmadığı kadar yaparsın ama yine de doymazlar. Daha fazlasını verirsin, yine yaranamazsın.
Bir onlar iyidir ve hep kötüyü sen oynarsın.
Niye? Her şeyi yaptığın için.
Birileri mutlu olsun istediği için.
Anlatırsın dinlemezler. Dinleseler de anlamazlar. Su akar yolunu bulur, herkesi, her şeyi akışına bırakacaksın.
Sanırım en sağlıklısı bu.
Ne sürdüğün kremler, Ne içtiğin vitaminler.
Sadece neşeli bir ruh seni genç tutar.
Hayalleri olmayan insan, Çoktan çürümüş bir cesettir.
Ruhunu dansa kaldır,
Güzel yaşa Kendine iyi bak.
İnsan, içinin dışa vurumundan ibarettir...