Kader al

Kader al
@Mavi3363
Sonuçta yarın başka bir gün
Beden eğitimi öğretmeni
Kaü
Siverek
11 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Bir mektup yazmak istiyordum ama hiç adres bilmiyordum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#Tawada "Limon o kadar ekşi ki her şeyi mavi görmeye başladım."
Benim yalnızlığım Ahmet ARİFİN ay karanlık şiirinin Ahmet kayanın şarkı olarak söylemesi kadar güzel bir şey....
Yüksek fikirlere karşı yenilmez bir hayranlık duyuyorum. Varsın yanlış olsun, yine de temelinde kutsallık var. Neysen o ol
Bu kitabı okumadığınız sürece, hep bir tarafınız eksik kalacak... Friedrich Nietzsche... Pos bıyıklı filozof. Nietzsche herkes tarafından okunur ama, Herkes tarafından anlaşılamaz maalesef. Tanrı'nın öldüğünü iddia eder, "Tanrınız öldü ve sadece cahiller ağladı. Ve eğer cehenneme inanıyorsanız, o zaman orada görüşürüz!" der. "Görüşürüz be dostum!" demek isterdim bende senin yüzüne. Tanrı'ya inanmamanın insanı coşkuya sürükleyeceğini iddia eder, Ama nedense kendi yaşamında o coşkunluğu bir türlü yakalayamaz. Yakalanacak gibi değil ki, yakalansın. Neyse gelelim kitaba, Harikulade bir iş çıkarmış Irvin D. Yalom. Nietzsche'nin hayatının bazı kesitlerini muhteşem sunmuş. Tam bir görüşler şöleni var. Aforizmalar havada uçmuş, durmuş. İçindeki düşünceler çatışması, İnsanı sığ, çelişik bir perspektiften almış, Her gün yeniden doğmuşçasına zincirlerini bir bir kırdırmış, Tutarlı bir çerçeveye sığdırmış. İnsan filozof bile olsa, kadının şehvetine bırakıyor kendini. Sonra gelsin semptonlar, ümitsizlikler, Gitsin hastalıklar, ağrılar, sızılar. Kendini görüyor, kendini tanıyorsun okuyunca adeta. Şu üçleme beni mest etti. Josef Breuer, Friedrich Nietzsche, Sigmund Freud... Ne muazzam tartışmalardı öyle. Bazı yerlerinde akıl tutulmaları yaşadım.