Onların bir elinde hürriyet,bir elinde cop;bir elinde adalet,bir elinde haksız kazanç..Pusu kurmanın ,öldürmenin,yok etmenin,hukukunu yapıyorlar,her türlu sömüruyü ve ihaneti meşrulaştırıyorlardı..
Bir zamanlar birbirlerinden ayrılmak,birbirlerini kaybetmek ihtimalinin korkusunu çekmiş olmasalar,belki de birbirleri için ne kadar kıymetli olduklarını hâlâ bilemeyeceklerdi..️