“Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve sadıklarla beraber olun.”(Tevbe9/119) Neden sadık olun değil de sadıklarla beraber olun dendi?Çünkü insan sadıklarla beraber olduğunda sonuna kadar sadakat çizgisini koruyabilir.”
Peygamberimiz'' ırkçılığa çağıran bizden değildir. Irkçılık yolunda kavga eden bizden değildir. Irkçılık yolunda ölen bizden değildir.'' Bizi üstünlüğü takvada gören bir dinin mensuplarıyız. Sahabe takvayı nasıl anlıyordu, ''Gördüğün her mümini kendinden hayırlı zannetmendir.''