''İnsan ilişkilerinin tatminkar ve sürdürülebilir olması için, her iki tarafın da emek vermesi gerekir. Senin ortaya koyduğun ilgi, sevgi ve çabayı karşı taraftan da bekliyor olman bencillik değil, olması gerekendir.''
''Güçlü insanlar kendilerine gereken değeri verirler. Ne olursa olsun, çevresindeki herkese yardım etme gayretinde olsalar bile bu çabanın sürdürülebilir olması için önce kendilerinin de iyi olması gerektiğini bilirler.''
'' İstemek, onun için uğraşmak, elinden geleni yapmaktır. Ama saplantı haline getirmek o olmadan hiçbir şeyin olmayacağını zannetmektir. Hayattaki hiçbir şeyin böyle bir gücü yoktur. Yaşamını sağlayacak fiziksel ihtiyaçların hariç birçok şey olmadan da yaşayabilirsin.''