Buradaki toprak parçasının diğerleriyle aynı olduğunu burada var olan her şeyin bir dağın tepesinde,bir deniz kıyısında veya başka herhangi bir yerde olanlarla aynı olduğunu daima aklında tut.
Dünyanın ne olduğunu bilmeyen ,kendisinin nerede olduğunu da bilemez. Dünyanın ne amaçla var olduğunu bilmeyen ise kendisinin kim olduğunu da dünyanın ne olduğunu da bilemez. Bu ikisinden herhangi birini bilmekte başarısız olan kişi kendisinin neden var olduğunu bile söyleyemez. O halde nerede olduklarından veya kim olduklarında bihaber insanların alkışları peşinden koşan ya da kinamalarindan korkan biri hakkında ne duşünürsün?