Bir başkası rakibini alt etme konusunda daha usta olabilir ama daha samimi ,daha alçak gönüllü,olan bitenle başa çıkmata daha disiplinli ya da komşularının hatalarını mazur görmek konusunda daha anlayışlı değildir.
Olan biten her şeyin adil bir şekilde vuku bulduğunu düşün, dikkatle baktığında bunun böyle olduğunu göreceksin.Sadece var olan düzenin sürekliliğinden değil ,aynı zamanda bu düzenin sanki tek tek her şeye kendi değerini bahşeden biri tarafından yaratılmış gibi adil olmasından da bahsediyorum.O halde gozlemeye devam et ve ne yaparsan yap, gerçekten iyi bir insan olmak ne anlama geliyorsa öyle kalmaya caliş.Her eyleminde bunu göz önünde bulundur.