📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yani çok iyi sanki bir filmi seyreder gibi okudum,dili çok akıcı sade ve anlaşılır. Serinin devamı da umarım böyle güzeldir ve bir çırpıda okurum . Galiba hepimizin bir gün olmasını istediği bir dünya ve bu dünyanın yazılması güzel. İnsan iradesi her zaman her dünyada her ütopyada yozlaşmaya çok müsait. İnsanın eline geçen güç bazen onu zehirleyip yanlış yola sürükler. Güzel bir kitap okumaya değer
“İnsanlık için en büyük dileğim barış, huzur ya da neşe değil. Başka birinin ölümğ karşısında bizim de içimizde ufak bir şeyin ölmeye devam etmesi. Öyle ki bizi insan yapan şey, yalnızca empatinin getirdiği acı. Ve bunu kaybedersek, Tanrı’nın hiçbir versiyonu bizi kurtaramaz.”